Leczenie wypadania włosów

Leczenie wypadania włosów - skuteczną metodą, która jest stosowana w przypadku chorób włosów objawiających się ich wypadaniem lub osłabieniem oraz profilaktycznie jest mezoterapia. Metoda ta jest skuteczna zwłaszcza wtedy, gdy utrata lub osłabienie kondycji włosów spowodowane są np. ubogą dietą, stresem lub słabym krążeniem, a także w łysieniu androgenowym. Zastosowane substancje hamują wypadanie włosów oraz pomagają w ich odrastaniu. Im wcześniej metoda ta zostanie zastosowana tym efekt będzie lepszy.

• przerzedzenie włosów
  • objawy łysienia
  • profilaktyka łysienia

• aktywne stany zapalne głowy

Mezoterapia polega na miejscowej iniekcji skóry głowy i wprowadzaniu substancji odżywczych. Cebulki włosowe otrzymują zdrową dawkę wartościowych substancji, dzięki czemu możliwe jest powstrzymanie procesu ich słabnięcia i wypadania. Zabiegi wykonuje się w serii co około 7-10 dni.

Zatrzymanie objawów łysienia. Mezoterapia skutkuje odrostem utraconych włosów, poprawą ich wyglądu i kondycji. Leczenie tą metodą planowane jest indywidualnie, w zależności od kondycji włosów pacjenta.